le Village des Gaulois Toujours Rouleurs
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
le Village des Gaulois Toujours Rouleurs

avec ou sans kawa gtr
 
AccueilAccueil  PortailPortail  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

 

 pour les ch'tis

Aller en bas 
AuteurMessage
Invité
Invité




pour les ch'tis Empty
MessageSujet: pour les ch'tis   pour les ch'tis Empty5/10/2010, 07:18

BULLETIN SCOLAIRE CHEZ LES CH'TIS.....
>
> Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !
> I n'avot' point l'air contin l'Zeph ! ! !
> - Ouais p'pa ! ! !
> - Nénesse, quess que ch'est que ch'travale ! ! ! J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui ch'passe ?
> - Mais pap.
> - Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! !
> - Papa ch .
> - Tais teu quin j'te parle?..Mais qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul ! ! ! zéro in histoire ! ! ! Zéro in géographie, mais qu'est
> c'qui s'passe? Té fais eune collection d'zéros ? ?
> - Pap..
> - Tais-te quin j'te parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier!! Bravo !

- Papa ch'est..
> - Tais teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli !! J'continue ! ! J'lis : N'apprends pas ses leçons ! Fait l'imbécile en classe ! ! ! Se prend pour la malice incarnée. Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport ! Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir eut'mère ?? Ou quoi ? Et la... ?, et la ? alors la... , ch'est l'cerisse sur eul Macdo :
> Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle! ! !
> Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ???? Té peux m'espliquer ??? Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourir eut' paufe mèr' ? ? ?
> - Papa ! ! Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'ai rtrouvé hier, in ringeant l'gernier, avec maman ....
Revenir en haut Aller en bas
 
pour les ch'tis
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Un petit pas pour vous...une grosse gamelle pour moi....!
» modif pour mettre des LEDS pour les clignotants
» Pour les JO à venir
» Pour Loulix
» POUR LE WE........

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
le Village des Gaulois Toujours Rouleurs :: Hello :: Humour-
Sauter vers: